0 oy
118 göst.
16 Ağustos 2024 Doğum kategorisinde (65 puan) sordu
40+2normal doğum yaptım. Doğum sonrası korse ne kullaniyorsunz

1 cevap

0 oy
16 Ağustos 2024 (338 puan) cevapladı
Owli korse iyidir ilk kızımda kullandım göbeğim gitti ikincidede kullancam
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,456 soru

24,669,361 cevap

367,170 kullanıcı

...