0 oy
199 göst.
11 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
 Merhaba kizlar, 10haftalik hamileyim agrim vardi, doktora gittim ve bebegin esi asagida dedi, progesteron igne fitil kullaniyorum.Yatak istiraheti demedi dr ama kendimi yormamami, agir kaldirmamai soyledi,yukari cika bilirmis.Benim gibi olup yukari cikan oldu mu? Moralim cok bozuldu((( baska neler yapa bilirim esin yukari cikmasi icin?
Gebelik haftası 10

2 Cevap

0 oy
11 Ağustos 2024 (236 puan) cevapladı
Senin yapabileceğin bir şey değil canım benim de öyleydi 30 haftalarda yukarı çıktı. Rahmi tam kapatmadı ama asagidaydi normal doğuma engel olmadı 
-Reklam-
0 oy
11 Ağustos 2024 (169 puan) cevapladı
Bende 18 hafta öğrendim aşağıda olduğunu senin haftan biraz küçük sen biraz daha dikkat et bana doktor su almaya bile gitmiceksin demişti ilaç vermedi ama yatacaksın dedi ağır kaldırmak yok tuvalete bile sayılı git demişti 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 342 göst.
+1 oy
4 cevap 426 göst.
0 oy
1 cevap 284 göst.
8 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tuub (372 puan) sordu
0 oy
2 cevap 1,326 göst.
23 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gamzeuugk (134 puan) sordu

1,512,163 soru

24,665,736 cevap

366,967 kullanıcı

...