Doğurganlık dönemindeuim arkadaşlar yumurtlamaya 3 gün var ayın 12'si yumurtlama olcak takvime göre bugün ovulasyon testi yaptım testi bu şekilde pek de anlamıyorum yardımcı olur musunuz lütfen hamile kalmak istiyorum 4 düşüğüm var
1,512,287 soru
24,667,179 cevap
367,051 kullanıcı