0 oy
189 göst.
6 Ağustos 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde (70 puan) sordu
Kızlar adetim 1 gün geçiyor idrar testi yaptım negatif çıktı ve bu sabah kahverengi akıntım oldu biraz yerleşme kanaması mı acaba  afedersiniz ama 10 gün önce birliktelik oldu arada adet ağrısı gibi ağrı giriyor hafif 
Gebelik haftası 0
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
6 Ağustos 2024 (319 puan) cevapladı
Negatif ise olmayabilir olsaydı silikte olsa çıkardı ama bekle kanamann devam etmezse tekrar bir kan ver
6 Ağustos 2024 (70 puan) yorumladı
Teşekkürler
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 282 göst.
3 Eylül 2024 Hamile Kalamama kategorisinde aslanlar dilek (70 puan) sordu
0 oy
1 cevap 403 göst.
0 oy
4 cevap 222 göst.
3 Nisan 2024 Doğum kategorisinde Hatice ayaz (52 puan) sordu

1,512,335 soru

24,667,925 cevap

367,095 kullanıcı

...