Merhaba 33 haftalık olduk şükür ama ben bebeği 3 gündür aşşada hissediyorum sanki kucağımda oturuyormuş gibi bir his var bu haftalarda normal mi acaba aşşağı inmesi...
34+4 deyim benim başından beri hep aşağıda
1,512,458 soru
24,669,416 cevap
367,171 kullanıcı