0 oy
189 göst.
26 Temmuz 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (26 puan) sordu
Mrblar hanımlar bn daha önce kuyruk sokumundan kıl dölmesi ameliyatı olmstm. Hiçbir sıkıntı yoktu ilk gebeliklerrmde ama bu üçüncü gebeligmde 26 haftalk hamileyim sadece uzun süre sırt üstü uzandgmda ayağa kalktgmda bir dk süren bir ağrısı oluyor ayağımı basamiyorum bir dk dan SONRA rahat adım atabiliyorum sonra geçiyor ağrısı sadece sırt üstü uzandgmda kalkmaya çalıştığımda ayağa kalktgmda ağrısı oluyor geçiyor ağrısı sonra ama genede soraym acaba geçmiş ameliyatimdan dolayı mi yoksa gebelikte normal mi bu hani ağırlık oldgu için mi bebek Baski mi yapıyor. 
Gebelik haftası 26

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 536 göst.
0 oy
2 cevap 538 göst.
0 oy
2 cevap 346 göst.
24 Ekim 2022 Doğum kategorisinde Ertgrl (3 puan) sordu

1,512,450 soru

24,669,287 cevap

367,167 kullanıcı

...