0 oy
95 göst.
24 Temmuz 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (51 puan) sordu
Merhaba. Ben 5 haftalık hamileyim  2 gündür ateşim 37 yarım gözüküyor ve inmiyor bebek icin tehlikeli ola bilirmi  ve bu haftalarda böyle durumlar normalmidir? 
Gebelik haftası 5

1 cevap

0 oy
24 Temmuz 2024 (1,449 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Hayır normal değil tabiki doktora görünün 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 165 göst.
19 Ağustos 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Kovser23 (15 puan) sordu

1,512,737 soru

24,673,055 cevap

367,375 kullanıcı

...