0 oy
210 göst.
21 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (12 puan) sordu
Herkese günaydın 3.5 yaşında bir kizim var kızıma korunmayı bıraktığımızda hemen hamile kaldım ama 2.ci 3 aydır korunmuyoruz olmuyor bu ay umitlendim ama yine adet oldm.Benim gibi olan varmı acaba bir sorun mu vardır ?
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

1 cevap

0 oy
21 Temmuz 2024 (1,526 puan) cevapladı
Benim bir arkadasimda öyle oldu evlendi ilk ay hemen hamile kaldı 2.ci 9 ay sonra oldu ama hiç bir sorunlari yoktu nasip bence çok kafana takma akışına bırak..
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 998 göst.
0 oy
4 cevap 353 göst.
25 Eylül 2025 Hamile Kalamama kategorisinde 2065sultan (1,141 puan) sordu
0 oy
9 cevap 539 göst.
0 oy
0 cevap 187 göst.
7 Ağustos 2024 Hamile Kalamama kategorisinde Songul- (218 puan) sordu

1,512,802 soru

24,673,976 cevap

367,431 kullanıcı

...