0 oy
220 göst.
18 Temmuz 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (55 puan) sordu
hamileligimin 5. ayında çıkmaya başladı 9. aya girdim hala devam ediyor hem kaşınıyorum hem vücudum döküyor sivilce gibi izler çıkıyor çok kötüyüm ilaç kullandım geçmedi bunun çözümü yokmu 4 aydır hayatı m kabusa döndü resmen bundan nasıl kurtulucam böyle bişey yaşayan var mı hamilelikte ?
Gebelik haftası 34+5

1 cevap

0 oy
18 Temmuz 2024 misafir cevapladı
Yaşamadım ama doktorunuza sorun yada düzenli olarak nemlendirici kullanın belki geçer 
19 Temmuz 2024 (55 puan) yorumladı
hiç bişey geçirmiyor malesef çok illet bişey bende ilk defa yaşadım inşallah ilerde bebeğe bulaşmaz ve hamileliği etkilemez çünkü çok rahatsız oluyorum gün geçtikçe çoğalıyor sanki
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 247 göst.
29 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nazarr (42 puan) sordu
0 oy
4 cevap 244 göst.
0 oy
0 cevap 142 göst.
30 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Seda_masal (93 puan) sordu
0 oy
1 cevap 297 göst.
17 Haziran 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Semrabia (17 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,549 cevap

366,953 kullanıcı

...