Merhaba canim 36+2 haftalık hamileyim benimde 32 de falan başladı tuzlu da yemiyorum tansiyon da normal ama.şişten ayağıma terlik bile girmiyor doktorum normal dedi.Bu sekilde ayaklarim .
1,512,371 soru
24,668,342 cevap
367,120 kullanıcı