0 oy
246 göst.
4 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (349 puan) sordu
25 haftakigim bebeği askagida hissediyorum  kasıklarda  normal mi
Gebelik haftası 25+4

3 Cevap

0 oy
4 Temmuz 2024 (1,889 puan) cevapladı
Normal canım benimde öyleydi o haftalarda. Zamanla çıkıyor yukarılara 35 haftalığım şimdi
4 Temmuz 2024 (349 puan) yorumladı
İnslalh canım
-Reklam-
0 oy
4 Temmuz 2024 misafir cevapladı
Güzelce uza ve ayağını kaldır canm belki seni rahatlatır çünkü bebeği aşağıda hissetmek çok zor bişey ilk hamileliğim de yaşamıştm
4 Temmuz 2024 (349 puan) yorumladı
Çok zor sırt üstü uzmanamiyrorum nefeism kesiliyor  bide agasigdan yukarı çıkmıyor
0 oy
4 Temmuz 2024 (296 puan) cevapladı
Merhaba Bende 24 +4 haftalık hamileyim benimde göbeğimi altında hissediyorum büyüdükçe yukari çıkacakmış 
4 Temmuz 2024 (349 puan) yorumladı
Ay inslalah  yukarı cikar aşağıdan çok zor ağrı veriyir bazen

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 479 göst.
13 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 123naz (37 puan) sordu
0 oy
1 cevap 188 göst.
0 oy
7 cevap 747 göst.

1,512,789 soru

24,673,874 cevap

367,424 kullanıcı

...