0 oy
285 göst.
3 Temmuz 2024 Doğum kategorisinde (280 puan) sordu
Kızlar üç gün önce sezeryan oldum 39 hafta da dikloren alerjim olduğu için parolla ağrı geçirmeye çalışıyom ama çok sıkıntıli gecti yani halada oyleyim sancım çok var sezeryan yerim çok aciyo ne zar zor yürüyorum 
Gebelik haftası Bitti

1 cevap

0 oy
3 Temmuz 2024 misafir cevapladı
Yaa böyle doğum yaptım diyenlere o kadar özeniyorum ki inşallah benimde bir an önce biter ama daha yolun başındayım rabbim sana bağışlasın canm Salih güzel evlat eylesin bana da dua et
3 Temmuz 2024 (280 puan) yorumladı
Aminnn cnm inşallah Allah sizlerinde yardımcısi olsun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 1,651 göst.
3 Şubat 2022 Doğum kategorisinde Rabia312414 (167 puan) sordu
0 oy
2 cevap 674 göst.
31 Mayıs Doğum kategorisinde Sena engin (80 puan) sordu
0 oy
2 cevap 275 göst.
0 oy
0 cevap 233 göst.
5 Eylül 2024 Doğum kategorisinde Deryamustafa11 (15 puan) sordu

1,512,541 soru

24,670,593 cevap

367,234 kullanıcı

...