Kızlar merhaba, 9 gün geciktim , test verdim ve çubukta aldım , cubuklarda sonuç pozitif beta da yüksek çıkmış ama rengi kırmızı olmuyor muydu ? Referans dışı olarak bunda normal gözüküyor bu normal mi ?
1,512,571 soru
24,670,982 cevap
367,260 kullanıcı