0 oy
288 göst.
2 Temmuz 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (696 puan) sordu
Kızlar emzirme yastığım eksik sizce almalimiyim çünkü ilk kizimda sezeryan yaptım uzaniyordum memelerim küçük nerdeyse alamiyordu şimdi emzirme yastığı alsam kolay gelirmi acaba
Gebelik haftası 32

4 Cevap

0 oy
2 Temmuz 2024 (999 puan) cevapladı
Bende almadım. İlk kizimdada kullanmadım.normal yastikda aynı işi gördü bence 
-Reklam-
0 oy
2 Temmuz 2024 (926 puan) cevapladı
Emzirme yastığı çok kullanışlı sezeryan da olsa normal de olsa tam destek sağlıyor çok daha kolay emzirebiliyosun ben ilkinde aldım ikincisinde de alicam
0 oy
2 Temmuz 2024 (1,138 puan) cevapladı
Emzirme yastığı güzel kullanışlı ama sezaryenliler için nasıl olur bilmiyorum ben normal foğum yaptım. Bazen de yastığı almaya üşenip öyle emziriyordum ama yastık bebeği yukarda tutmaya da destek oluyo açısını değiştirip beline koyarsan da rahat oluyor ama olmzsa olmaz bişe değil
0 oy
2 Temmuz 2024 (98 puan) cevapladı
Ben ilk kızımda normal yastık kullanmıştım,12 yıl önce yoktu belki de,ama şimdi de gerekli görüp almadim acikcasi

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 405 göst.
0 oy
2 cevap 338 göst.
0 oy
0 cevap 140 göst.
0 oy
7 cevap 820 göst.
30 Aralık 2023 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Esra8 (143 puan) sordu

1,512,727 soru

24,672,965 cevap

367,374 kullanıcı

...