0 oy
216 göst.
2 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (88 puan) sordu
KIZLAR MERHABA DOĞUMA AZ Bİ ZAMAN KALDI ÖNEREBİLECEGİNİZ BENİM İÇİN GÖGÜS UCU KREMİ BEBEK İÇİN PİŞİK KREMİ KULLANIP MEMNUN KALDIĞINIZ MARKALARI YAZARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM 
Gebelik haftası 37+4
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

3 Cevap

0 oy
2 Temmuz 2024 (2,155 puan) cevapladı
Lansinoh kullandm ben gogus ucu. Pisik olarak da onleyici bepanthol. Pisik olmadan. Ilk gebeligimde bunlardi tercihlerim. Gene ayni olur sanirim 16+4
-Reklam-
0 oy
2 Temmuz 2024 (3,547 puan) cevapladı
Lansinoh göğüs kremi ama onun dışında suyla yıkayıp kurulamak nemli bırakmamak lazım. Bebek içinde bepanthol baby kullandım. 
0 oy
2 Temmuz 2024 misafir cevapladı
Şimdiden göğsünüze sürün keremi doğum yaptığınız da catlmaz 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 534 göst.
16 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nur...!! (88 puan) sordu
0 oy
6 cevap 719 göst.
0 oy
2 cevap 306 göst.
22 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Asakar (1,196 puan) sordu
0 oy
3 cevap 326 göst.
23 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde L m e 07 (384 puan) sordu

1,512,298 soru

24,667,348 cevap

367,060 kullanıcı

...