0 oy
173 göst.
26 Haziran 2024 Tüp Bebek kategorisinde (57 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar  ben bugün 37 haftalık oldum haftaya sezeryan olacak doğumum dünden beri bebek hareketi çok az sanki kendini kasıyor tekmeleri yok acaba bu normalmi gobegimde aşağıya düşmüş kalkıp oturunca ağrılarım oluyor karnım.bile.agiriyor bu normalmi ilk hamileleigimde hiç öğle değildim 

1 cevap

0 oy
26 Haziran 2024 (349 puan) cevapladı
Bence normal değil 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 277 göst.
19 Ocak 2023 Hamilelikte Testler kategorisinde Serap guzel (610 puan) sordu
0 oy
4 cevap 473 göst.
20 Nisan 2022 Hamile Kalamama kategorisinde Suzitua (605 puan) sordu
0 oy
1 cevap 235 göst.
21 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Rukiye.bulur (369 puan) sordu

1,512,301 soru

24,667,429 cevap

367,065 kullanıcı

...