0 oy
234 göst.
24 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (104 puan) sordu
Imza atip çıktım eve geldim 39+6 sanci var açılmam yok ne yapabilirim 

2 Cevap

0 oy
24 Haziran 2024 (236 puan) cevapladı
Bende 38.4 dum sksamdan sancım var yarım saatte bir geliyor tam sıkılaşma dan gitmek istemiyorum.cok korkuyorum çatı muanesinden Allah yardımcımız olsun insalh.
24 Haziran 2024 (236 puan) yorumladı
Dik dur sağ bacağını öne al komando yürüyüşü yap evin içinde acilmya etkili
-Reklam-
0 oy
24 Haziran 2024 (390 puan) cevapladı
Rabbim yar ve yardımcınız olsun, tüm doğumu bekleyenlere insallah .Squat hareketi yapıp sıcak duş alabilirsin . Yada plates topunda dairesel hareketler 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 546 göst.
23 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sedakotan (70 puan) sordu
0 oy
6 cevap 529 göst.
0 oy
1 cevap 194 göst.
7 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fbfjydsf (7 puan) sordu

1,512,350 soru

24,668,064 cevap

367,107 kullanıcı

...