0 oy
191 göst.
23 Haziran 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde (9 puan) sordu
Kızlar merhaba ben 28. Haftada şeker yüklemesi yaptirmaliydim. Fakat gidemedim ailevi durumlardan sonra da araya bayram girdi 30 hafta 4 gundeyim yarın doktora gidicem bir sorun olur mu
Gebelik haftası 30

1 cevap

0 oy
23 Haziran 2024 (926 puan) cevapladı
Yapilir sanırım erken yapılmasının sebebi bir sorun varsa hemen bebegi etkilemeden müdahale etmek ama geç yaptırmak hiç yaptirmamaktan daha iyidir doktora sorarsın tabi ki yine de 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 435 göst.
0 oy
3 cevap 528 göst.
0 oy
3 cevap 505 göst.
0 oy
4 cevap 631 göst.

1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...