Ümraniye afiyet hastanesinde doğum yapan varmi ? Nasildi memnunmusunuz bide doktorunuz kimdi ?
İlk doğumumu orda yaptım memnundum şimdi 38 haftalığım yine oraya gidiyrm ve doktorumu çok beğeniyorum doktorum için sırf o hastaneyi tercih ettim doktorum vefa yilmazer
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı