Mrhb arkadaşlar 3 üncü gebelik im
Geçen yıl 1 buçuk aylıkken bebeğim öldü hamile olduğumu bilmeden antibiyotik içmiştim şimdi 5 haftalık gebeyim belim ağrıyor çok halsizim normal mı sizce
1,512,452 soru
24,669,314 cevap
367,168 kullanıcı