0 oy
148 göst.
14 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (57 puan) sordu
37. Haftadayım ve rahmimde yurudugumde ağrı oluyor ve uzandogimda falan da bu normal mi ? 2. Gebeliğim kizlar oğlumda böyle değildim rahim ağrısı oluyor sürekli oğlumda doğuma 41.haftada girmeme rağmen bir ağrım yoktu doktor bayramdan sonra kontrol e çağırdı inşallah bir sıkıntı çıkmaz 
Gebelik haftası 37

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 463 göst.
23 Eylül 2021 Hamile Kalamama kategorisinde Mavi orkide (2,132 puan) sordu
0 oy
0 cevap 217 göst.

1,512,221 soru

24,666,412 cevap

367,006 kullanıcı

...