0 oy
275 göst.
9 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (783 puan) sordu
Hanımlar neden böyle olur doktorum kilo alıp yeri daraldığı için azalabilir demişti o yüzden mi
Gebelik haftası 37+2

3 Cevap

0 oy
10 Haziran 2024 (281 puan) cevapladı
Ewet aynen oyle cnm 
-Reklam-
0 oy
10 Haziran 2024 (219 puan) cevapladı
Aynı haftadayız 37+4 üm bende de azalma oluyor 
0 oy
10 Haziran 2024 (3 puan) cevapladı
Evet bu sebep olabiliyor, ama tabii ki bu hareketlerini tamamen hissetmemek anlamına gelmez. İlla ki hareket hissetmeliyiz ama daha kısıtlı bir şekilde oluyor zaman ilerledikçe. Takibinizi yine yapın, 2/3 saatte bir hareket etmesi gerekli. Doktorunuz zaten aksi bir şey söylemediyse Allahın izniyle sorun yoktur.❤

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 206 göst.
0 oy
1 cevap 216 göst.
0 oy
1 cevap 211 göst.
22 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elif Ak (71 puan) sordu

1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...