0 oy
336 göst.
6 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (269 puan) sordu
Kızlar selam, 32+1 de çalışabilir raporu aldım. Doktorum ve sgk dan 37. Hafta raporunun sisteme otomatik düşeceğini söylediler. Bugün 37+1 im alo 170 i aradığımda sistemde görünen bir şey olmadığını söylediler. Doktora gidip 37. Hafta calisamaz raporu almam mi gerekiyor.  Yada raporun tanimlanmamis olmasi sorun olur mu ? 

Süreç nasıl ilerliyor, bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
Gebelik haftası 37+1

1 cevap

0 oy
6 Haziran 2024 (144 puan) cevapladı
Rapor almanız gerekiyor diye biliyorum.
6 Haziran 2024 (269 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 590 göst.
0 oy
1 cevap 317 göst.
0 oy
4 cevap 691 göst.
+1 oy
1 cevap 1,095 göst.

1,512,662 soru

24,672,052 cevap

367,307 kullanıcı

...