0 oy
308 göst.
3 Haziran 2024 Doğum kategorisinde (98 puan) sordu
Kizlar merhabalar cam sakurada normal dogumu doktorlar mi yaptiriyor yoksa ebeler mi yaptiriyor bilgisi olan var mi acaba ablamin zamaninda normal dogumu devlette ebeler yaptiriyodu hala aynimi merak ediyorum
Gebelik haftası 34+1

2 Cevap

0 oy
9 Haziran 2025 (242 puan) cevapladı

Ebeler yaptırıyor acil bi durum olmadıkça doktorlar girmez 

-Reklam-
0 oy
9 Haziran 2025 (672 puan) cevapladı

Ebeler yapıyor cnm bi sorun olursa doktorları çağırıp doktorlar geliyor

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 487 göst.
0 oy
1 cevap 700 göst.

1,512,302 soru

24,667,445 cevap

367,066 kullanıcı

...