0 oy
382 göst.
6 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (163 puan) sordu
Kızlar 20 - 21. Haftalarda plesantası aşagıda olup sonra yukarı çıkan var mı ?? 
 Bugun ayrintili ultrasona girdim doktor plesanta aşagıda ilerleyen haftalarda yukarı çıkmazsa sezaryan olursun dedi ilk dogumum normal 
Gebelik haftası 20+5

3 Cevap

+1 oy
6 Şubat 2019 (225 puan) cevapladı

Benim oldu arkadaşım sona doğru düzeldi çok şükür.İnsallah seninki de düzelir bebek büyüdükçe yer degistirir.simdiden sagsalim kavusmaniz dileğiyle

6 Şubat 2019 (163 puan) yorumladı
Aminnn insallah
-Reklam-
+1 oy
6 Şubat 2019 (23 puan) cevapladı

bende 20 haftamda yukarı çıkmıştı. 14 haftamda aşağıda olduğunu öğrenmiştim.

7 Şubat 2019 (163 puan) yorumladı
Insallah benimki de cıkar :(
+1 oy
6 Şubat 2019 (59 puan) cevapladı

24. Haftada aşağıda olduğunu öğrendim. Bugün randevum vardı 30. Haftadayız ve yukarı cikmis çok sukur.  Daha çok vaktin var korkma sol tarafına uyu..

7 Şubat 2019 (163 puan) yorumladı
Insallah cıkar :(  Genel de sol'uma yatmaya calisiyorum ama uzun sure kalamiyorum tabi sol tarafimda

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 516 göst.
4 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bskmr (265 puan) sordu
0 oy
4 cevap 304 göst.
0 oy
5 cevap 632 göst.
0 oy
4 cevap 373 göst.

1,512,391 soru

24,668,515 cevap

367,127 kullanıcı

...