Merhaba kızla ben kan analizi verdim hekimim dediki problem var amma ben neticelerden heç bir problem görmuyorum hepsi normadan aşagi çikmiş belki ben yalniş biliyom bilen varsa cevaba bakib banada cevab yazsın
1,512,788 soru
24,673,868 cevap
367,423 kullanıcı