0 oy
205 göst.
29 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (557 puan) sordu

Protein kaçağı için yapıldı hastanenin İnternet sitesinde yüksek ama e nabizda normal görünüyor 

image

image

Gebelik haftası 34+4

2 Cevap

0 oy
29 Mayıs 2024 (1,307 puan) cevapladı
Üniversite hastanesi olduğu için bende Necmettin Erbakan üniversite hastanesine gidiyordum e nabıza düştüğünde öyle oluyor kesin sonuç için doktora danışın :)
-Reklam-
0 oy
29 Mayıs 2024 (928 puan) cevapladı
. Bende de protein kaçağı oldu 2 gün serviste yattım sonra acil doğuma aldılar  tansiyon takibi yapın yükselme olursa acile gidin   

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,296 soru

24,667,272 cevap

367,059 kullanıcı

...