Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Belden mi tam bayiltmamı sezeryan
0
oy
892
göst.
24 Mayıs 2024
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Sma91
(
69
puan)
sordu
Merhaba kızlar 33+3 haftalık hamileyim gebelik kolestazı yüzünden 37.haftada sezeryan oldum.İlk gebeligimde şeker yüzünden sezeryan oldun belden uyusmali kendime zor geldim bu ikinci olduğu için ayağa kalkmak gerekiyor bir tane daha çocuğum olduğu için tam bayiltmada daha mı erken toparlaniliyor kararsız kaldım hangisini yaptirmakla
Gebelik haftası
33+3
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
12 Cevap
+1
oy
24 Mayıs 2024
Canan Tal
(
46
puan)
cevapladı
Belden uyusunca sadece doğumdan çıkınca ,4 saat hareketsiz kalıyorsun cnm ama sonrası kolay sen bunda zorlandiysan tüm anestezi daha zor onu hiç yapamazsın tumde ameliyatta çıkar çıkmaz ağrılı sancılı oluyorsun dogurdugun bebeği bile emziremiyorsun kaldiki diğer bebeğinle nasıl ilgileneceksin yarım anestezi daha rahat
24 Mayıs 2024
Sma91
(
69
puan)
yorumladı
Demekki kişiden kişiye göre değişiyor kimi genel yaptır diyor kimi belden yarım diyor 6yasinda kızım var o zaman rahattım tek çocukda ama kızımda bana düşkün yanımda kimsede olmayacak bu sefer bakalım hayırlısı artık inşallah teşekkür ederim
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
24 Mayıs 2024
Deryadenizz91
(
12
puan)
cevapladı
Bence kesinlikle genel anestezi yani komple uyutma en iyisi ben ilk doğumda genel anestezi istedim ve hiçbir sorun yaşamadım ilk yürümeden sonra hemen toparlandım ama diğer türlü olanların baş ağrısı bel ağrısı hala süren var. şimdi 29+5 ikizlere gebeyim bunda da aynı şekilde inşaAllah genel anestezi olmak istiyorum daha çabuk kalkabilmek için. Bünyeden bünyeye değişiyor tabi ama bende ameliyat sonrası en ufak bi ağrı dahi olmadı hiçbir yerimde çok şükür. İnşaAllah siizn de aynı şekilde kolaylıkla gecer sağlıcakla alırsınız kucağınıza bebişinizi
2 önceki yorum göster
25 Mayıs 2024
Deryadenizz91
(
12
puan)
yorumladı
Aa cidden mi ilk kez duydum ama neden ki benim panik atak var ve iğneyi kabul etmedi vücudum o yüzden genel istemiştim son dakka hatta anestezi dr u hangi ameliyat olursan ol kesinlikle genel yaptr sen dedi diğer türlü iğne kırılır kalır dedi
25 Mayıs 2024
frmnarf
(
319
puan)
yorumladı
Genel anestezi bebeğe de geçiyor muş o yüzden benim kardeşim ikiz yaptı doktor öyle demiş ikiz doğumda genel yapılmıyor gene de doktoruna sor
25 Mayıs 2024
Deryadenizz91
(
12
puan)
yorumladı
Yaa Allah bağışlasın yeğenlerinizi kaç haftalıkken doğdular benim ara ara sancı gibi bişeyler oluyo korkuyorum kontrol e de var daha Buarada Çok teşekkür ederim bu bilgi içün evet doktora sormalıyım mutlaka bunu tek gebelikte de bebeği etkiliyor normalde ama ikiz olunca sanırım daha riskli
25 Mayıs 2024
frmnarf
(
319
puan)
yorumladı
Amin canım sağol cümlemizin evlatlarını inşallah
37 haftada yaptı hatta ben çok dedim doktor niye bekletti falan diye ama daha iyi oldu senin de en azından o haftalarda almaları lazım aksilik olmazsa inşallah
25 Mayıs 2024
frmnarf
(
319
puan)
yorumladı
Tabii kardeşimde de sancı oluyordu serum veriyorlardı rahatlıyordu
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
24 Mayıs 2024
gun03b
(
29
puan)
cevapladı
Epidural olma riski de çok . Birebir şahit olduklarim var. En güzeli genel uyu uyan iki saat içinde ne ağrı ne anestezi kaliyo ayaga daha çabuk kalkiyosun genel olmanı tavsiye ederim
24 Mayıs 2024
Sma91
(
69
puan)
yorumladı
Teşekkür ederim son olarak da doktorumla konuşup oule.karar vericem bakalım hayırlısı
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
25 Mayıs 2024
Eh43
(
944
puan)
cevapladı
Bu benimde aklımı çok karıştırıyor. Bende ilk gebeligimi.5 yıl önce genel anestezi altında oldum ama iyi geçirdim hemen ayaklandim sadece biraz geç kendinize geliyorsunuz sürekli bi uykulu hal oluyor. Şimdi ikinci gebeliğim uyanık olmak istiyorum çünkü kızımla oğlumun ilk buluşmasını görmek istiyorum ama bel ve baş ağrısı yaşayanlar çok oluyor. Benim zaten beynimde tümör var baş ağrılarım çok oluyor. Yani bende hangisini sececegimi şaşırdım herhalde doktor yardımcı olur:)
25 Mayıs 2024
Sma91
(
69
puan)
yorumladı
Evet bende toparlanamadim belden olunca bı çocuğum daha var hemen ayaklanmak istiyorum :)hakkımızda hayırlısı olsun inşallah bnde en son Dr danisacagim
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
25 Mayıs 2024
Gülcan34
(
497
puan)
cevapladı
Walla canım ben ilk doğumda genel anestezi oldum ikincisi belden oldum ikisininde yaşayan biri olarak genel anestezi daha rahat daha çabuk taparlaniyon o belden vurulan iğne senelerce bel ağrısı cekiyon sanki fıtık olmuş gibisin biraz usudunmu hep belin ağrır bence genel anestezi daha iyi belden çok pişman oldum ben.
25 Mayıs 2024
Sma91
(
69
puan)
yorumladı
Evet bnde bel ağrısı çok çektim fakat bir an önce ayaklanmak istiyorum o yüzden kararsız kaldım
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
25 Mayıs 2024
1Anneadayi1
(
1,307
puan)
cevapladı
Genel anestezi yapıyorlarsa genel anestezi al maalesef ben yalvarmama rağmen yapmadılar belden yaptılar az üşütsem bel ağrısından ölüyorum
25 Mayıs 2024
Sma91
(
69
puan)
yorumladı
Bende genel anestezi yindusunuyorum ama kararsız kaldım kızımı gördüm belden olunca buna haksızlık olurmu diye düşünüyorum. Hemen göremezsin sütun gelmez çocuğu göremezsin diye sureklide bni korkutuyorlar bakalım Dr sorucam en son karar
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
25 Mayıs 2024
Sltn0690
(
595
puan)
cevapladı
Şuan yorumları okuyunca şaşırdım kimse genel olmayı tavsiye etmiyordu ama burda herkes genel daha iyi demiş. 6sinda doğumun olcak bende karar veremedim ilk gebeligim bir de hiç tecrübem yok ama doktorum bel ağrısı vs olmaz sadece baş ağrısı olur dedi . Kesinlikle geneli tavsiye etmedi bebeğin sağlığı için. Bende kararsız kaldım şuan:/
25 Mayıs 2024
Sma91
(
69
puan)
yorumladı
Ben hangisinde erken toparlanacaksam ayaklanmacaksam onun derdindeyim açıkçası yanımda kimse olmayacak bı kızım da var bana çok bağli bnde çok kararsız kaldım hayırlısı hakkımızda artık
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
25 Mayıs 2024
frmnarf
(
319
puan)
cevapladı
2 kere genel oldum hatta ikincisinde uyutmayın dedim ama uyuttular aslına bakarsan uyumak daha iyi hiç hissetmiyorsun sonra uyanması biraz yoruyor gene narkoz baş ağrısı falan yapıyor bu sefer bende kararsızlık yaşıyorum gerçi devlette hastaya sormuyorlar doktor karar veriyor ama daha yeni öğrendim genel anestezide bebeğe geçiyor muş oan da belden olanlar bel boyun ağrısı diyor bende çok ikilemdeyim
25 Mayıs 2024
Sma91
(
69
puan)
yorumladı
Evet ilk belden oldum ama zor toparlandm ondan korkuyorum bende genel anestezi erken toparlanacaksam Dr konusup karar vericem en son
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
25 Mayıs 2024
Asenaumay
(
569
puan)
cevapladı
Tam bayıltma 3 genel yani tam bayıltma oldum aşırı hızlı toparladım
25 Mayıs 2024
Sma91
(
69
puan)
yorumladı
Beklediğim cevap işte :) teşekkür ederim bana hızlı toparlanmak lazım
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
25 Mayıs 2024
42kk42
(
404
puan)
cevapladı
Genel anestezi ile doğum yapmıştım ben 2.ci gün mecburen bebegem kuvezde diye kalktım beldeni bilmiyorum ama iş başa düşünce Allah yardım ediyor kendini korkutma toparlanirsin hemen
25 Mayıs 2024
Sma91
(
69
puan)
yorumladı
Evet inşallah teşekkür ederim
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
25 Mayıs 2024
rabiaa.a
(
261
puan)
cevapladı
Ben hemsireyim eşim anestezi uzmanı çalıştığım hastanede sezeryan oldum birlikte çalıştığımız doktorum sen istesen bile ben seni belden yapmam dedi genel oldum ve çok menmun kaldım herkesin hikayesi farklıdır ama kolaydı benim için şimdi ikinci gebeliğim yine hiç düşünmeden genel istiyorum etrafında belden olup sonrasinda çok ta menmun olan yok baş ve bel ağrısından ne dogumlarinjn tadını alıyorlar ne bebeklerinin
25 Mayıs 2024
Sma91
(
69
puan)
yorumladı
Evet bende belden oldum ve hiç mmenun olmadım 5 gün sonra sezeryan yerimde. İntihap aktı 1 hafta hastanede kaldım serumlar antibiyotikler o yüzden çok korkuyorum aynı şeyler başıma gelicek diye
26 Mayıs 2024
rabiaa.a
(
261
puan)
yorumladı
Evet zor demi yani herkesin vücudu farklı ama ben yaşadığımı söylüyorum şimdi ikinci gebeliğim yine genel anestezi istiyorum Allah izin verirse
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
25 Mayıs 2024
Hazal0156
(
1,409
puan)
cevapladı
Ilkim genel ikinci belden kesinlikle belden olma resmen bittim oglum 6 aya girecek hala kendime gelemedim bel agrisindan genel oldugumda hemen kendime gelmiştim benimle ayni gun 3 arkadasim belden oldu onlar da ayni benim gibi şu an
25 Mayıs 2024
Sma91
(
69
puan)
yorumladı
Evet belden sıkıntı bn5yil önce oldum halada çekiyorum temizlik yaparken egrilip dogrulurken belim kalıyor zor topluyorum
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
11
cevap
580
göst.
Sezaryen Doğumda Belden Aşağı mı Tam Uyutmalı mı Seçmeliyim?
24 Nisan 2025
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Mavi orkide
(
2,132
puan)
sordu
doğum_
dogum-yaklasirken
0
oy
1
cevap
332
göst.
Belden Uyuşturma ve Tam Uyuşturma: İki Deneyim Arasındaki Farklar Neler?
26 Kasım 2024
Doğum
kategorisinde
Ayse_bgd
(
105
puan)
sordu
sezaryen-genelanestezi
sezeryan-spinal
gebelikte-ağrı
dogum-yaklasirken
doğum
0
oy
3
cevap
536
göst.
Kızlar sezeryen doğumda belden aşağı mı uyusturulur yoksa tam bayiltiyorlar mı
20 Mayıs 2024
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Blagoow
(
661
puan)
sordu
#doğumsezaryen
0
oy
7
cevap
746
göst.
Tam anestezi mi belden uyuşturma mı
12 Ocak 2024
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
FaaTmmA
(
27
puan)
sordu
sezaryen
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,540)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,826)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,395)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,856)
Hamilelikte Beslenme
(7,819)
Hamilelikte Güzellik
(2,677)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,775)
Hamilelik Alışveriş
(10,860)
Hamile Kalamama
(16,580)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,211
soru
24,666,310
cevap
366,996
kullanıcı
...