0 oy
346 göst.
23 Mayıs 2024 Doğum kategorisinde (77 puan) sordu
Hanımlar devlet hastanesinde sezeryan için eşin imza atması zorunlu mudur? 
Gebelik haftası 29

3 Cevap

0 oy
23 Mayıs 2024 (319 puan) cevapladı
Galiba çünkü ilk doğumundan da yanlış hatırlamıyorsam öyle olmuştu 
-Reklam-
0 oy
23 Mayıs 2024 (1,090 puan) cevapladı
Ben özel de doğum yaptım ve eşimi istediler imza atılması gereken yerler var diye muhtemelen devlette de öyledir
0 oy
23 Mayıs 2024 (14,036 puan) cevapladı
acilden giriş yaptım, ben doğum yaparken eşim hastanede bile değildi, hiçbir yere imza atmadı. sezaryen olacağını bile belli değildi. 

İlgili sorular

0 oy
18 cevap 1,685 göst.
1 Ağustos 2024 Doğum kategorisinde Altnr_svg (175 puan) sordu
0 oy
0 cevap 146 göst.

1,512,475 soru

24,669,626 cevap

367,188 kullanıcı

...