0 oy
280 göst.
23 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (49 puan) sordu
Doğuma 15 günüm kaldı kızlar normal doğumu beklicez dedı doktor sezeryanlık durumu yok şuan ıcın tabı doğum anında herşey degısebılıyormus hayırlısı bugün sabahtan berı halım yok basım catlıypr vücudumda ağrılar var karnım ağrıyor mıdem bı garıp sureklı de basım dönüyor gözüm kapanıyor elımı sizce hastaneye gitmem gereken bir durum mu yalnızım evde tek bır sıkayetım yok bırde ne dıcem doktora hepsı üst üste geldi bugün
Gebelik haftası 37

1 cevap

0 oy
23 Mayıs 2024 (151 puan) cevapladı
Normal doğum ise bekleyin sanciya dair birşey yok ortada çünkü kendinizi kasmayın 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 394 göst.
0 oy
1 cevap 455 göst.
0 oy
4 cevap 450 göst.
14 Nisan 2024 Doğum kategorisinde Rabiabuday (3 puan) sordu
0 oy
2 cevap 399 göst.

1,512,555 soru

24,670,766 cevap

367,239 kullanıcı

...