0 oy
127 göst.
20 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (69 puan) sordu
4.5 haftalık hamileyim ama arada sırada vuran kasık ağrısı ve ara da sıra da hissettiğim göğüs sızım ve halsizlik dışında bir belirtim yok. Bu normal mi sizce? 

1 cevap

0 oy
20 Mayıs 2024 (220 puan) cevapladı
Normal canım git gide biraz daha fazlalasicak belirtilerin sonra 16 haftada kaybolmaya başlayacak belirtiler hayırlı olsun bebişin sağlıkla kucağına al ins canim
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,518 soru

24,670,252 cevap

367,213 kullanıcı

...