0 oy
247 göst.
17 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (31 puan) sordu
Çarşamba günü tetanoz aşısı yaptırdım iki gündür kolumda şişme ve ağrı çoğaldı kaşıntı da başladı normalmi 
Gebelik haftası 19

1 cevap

0 oy
17 Mayıs 2024 (2,638 puan) cevapladı
10 kişiden 9 unda görülüyor bu eğer 3 günü geçtiği zaman hala aynı sorunlar oluyorsa bir doktora gorunursunuz ama bir haftaya kadar normal diye biliyorum yinede yanlış bilgilendirmis olmiyim 3 günü geçtiğinde hala aynı sıkıntılar devam ederse bı doktora danisirsiniz.
17 Mayıs 2024 (31 puan) yorumladı
Tamam teşekkü ederim ilk cocugumda böyle birşey olmamıştı o yüzden korktum
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 217 göst.
0 oy
3 cevap 442 göst.
0 oy
14 cevap 649 göst.

1,512,455 soru

24,669,331 cevap

367,168 kullanıcı

...