0 oy
194 göst.
15 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (16 puan) sordu
Kızlar 32.4  oldum çok mide yanması yaşıyorum iyebilecegim icebilecigim bişey varmı sizler nasıl çözüm buldunuz
Gebelik haftası 32.4

1 cevap

0 oy
15 Mayıs 2024 (952 puan) cevapladı
Ben çok yaşadım ılık süt soğuk süt maden suyu ayran elma flan yiyodum bunların iyi geleceğini söylediler ama bende pek fayda etmedi en son doktora gittim şurup verdi onu içiyordum şükür o iyi gelmişti 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 408 göst.
13 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hulya 33 (148 puan) sordu
0 oy
45 cevap 2,719 göst.
0 oy
12 cevap 1,113 göst.
0 oy
11 cevap 961 göst.
1 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sabahatbyn (241 puan) sordu

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...