0 oy
804 göst.
11 Mayıs 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (18 puan) sordu
Kızlar şuan 31+3 haftalık hamileyim 1hafta önce yani 30+3ken bebeğimin kilosunun 1800 Olduğunu öğrendim doktor ayına göre iyi dedi ama sizcede öylemi 
Gebelik haftası 31+3

5 Cevap

0 oy
11 Mayıs 2024 (4,693 puan) cevapladı
Doktor iyi dediyse iyidir. Başlıktan dolayı postunuz kapatılır bilginiz olsun. 
11 Mayıs 2024 (18 puan) yorumladı
Ama diğer türlü nasıl sorabilirim ki
11 Mayıs 2024 (4,693 puan) yorumladı
Konuyla ilgili başlık oluşturmalısınız. Örneğin: Bebeğimin kilosu haftasına göre nasıl. Diğer şekilde kapanıyor.
11 Mayıs 2024 (18 puan) yorumladı
Tamamdir teşekkür ederim:) bilgi için bir dahaki sefere o şekilde sorarım
11 Mayıs 2024 (4,693 puan) yorumladı
Rica ederim :)
-Reklam-
0 oy
11 Mayıs 2024 (236 puan) cevapladı
Bende dün tam 31 haftalık gittim 1760 senin gayet iyi bana doktorum kilosu güzel dedi
11 Mayıs 2024 (18 puan) yorumladı
Ay içim rahatladı sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız  inşallah
11 Mayıs 2024 (236 puan) yorumladı
Amin insalh canim en önemlisi de o.benim gebelikte sıkıntılar var bana dua edermisin bebeğimde damak ve dudak yarığı var
12 Mayıs 2024 (18 puan) yorumladı
Tabikide ederim kalbim seninle inşallah rabbim sağlıklı bir şekilde güzel bir evlat verir sana
0 oy
11 Mayıs 2024 (2,638 puan) cevapladı
Doktorun iyi dedikten sonra bizim yorumumuzun pek de önemi olduğunu düşünmüyorum en iyisini doktorun bilir ve iyi diye söylemiş zaten :) sağlıkla doğsun inşallah.
11 Mayıs 2024 (18 puan) yorumladı
Amin inşallah çok teşekkür ederim
0 oy
11 Mayıs 2024 (1,799 puan) cevapladı
Doktor iyi dedi güvenmedin mi? Doktor iyi diyorsa iyidir sağlıklı olması önemli kiloyu fazla takmaya gerek yok.
11 Mayıs 2024 (18 puan) yorumladı
Yok doktoruma çok güveniyorum ama etrafındakiler zayıf dedi bebeğime oyuzden endişelendim
11 Mayıs 2024 (18 puan) yorumladı
Yok doktoruma çok güveniyorum ama etrafımdakiler zayıf dedi bebeğime oyuzden endişelendim
0 oy
11 Mayıs 2024 (230 puan) cevapladı
Kiloya fazla takılmayın derim son haftalarda 2 kilonun uzeriyse sorun yoktur sağlıklı olsun yeter benim ilk bebeğim hər girdiğimde fazla kilolu dendi ama 38+2 doğurdum 3 kiloydu ödem falan oluyor sonra iniyor sağlıklı gelsin minik
11 Mayıs 2024 (18 puan) yorumladı
Ay çok teşekkür ederim içim rahatladi

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,202 soru

24,666,230 cevap

366,990 kullanıcı

...