0 oy
218 göst.
11 Mayıs 2024 Doğum kategorisinde (2,125 puan) sordu
Merhaba hanımlar dün kaynanamlara gittim asansör bozuktu 5 kat inip çıkmak zorunda kaldım o zamandan beri ağrım var gece beni çok rahatsız etti ne sağa ne sola donemiyorum bugün biraz daha fazla karnım sert oturur vaziyette bile belim özellikle sol kasigim çok ağrıyor bebem sanki sol tarafında toplanmiş goguslerime kadar ağrıyı hissediyorum ama kasilma mi değil mi nasıl anlayacağım böyle nefes alıp verirken bile ağrıyı hissediyorum doktora mi gitsem bilemedim ama durulmayacak gibi değil hani 
Gebelik haftası 39

1 cevap

0 oy
11 Mayıs 2024 (166 puan) cevapladı
Merdiven inip çıkmak zaten doğumu hizlandiran bı durum canım kasılma bebeğin toplanmasndan karın sertleşip düzelmesinden anlarsın ama dk tutman Grek aralıkları 10 dk da bir oluyorsa hastaneye git doğum başlamış olabilr
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 332 göst.
14 Haziran 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde ozge._.gundogdu (53 puan) sordu
0 oy
1 cevap 299 göst.
0 oy
2 cevap 293 göst.
15 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ugurlu_ (193 puan) sordu
0 oy
2 cevap 223 göst.
11 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Masalinko (268 puan) sordu

1,512,482 soru

24,669,797 cevap

367,193 kullanıcı

...