0 oy
258 göst.
8 Mayıs 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde (68 puan) sordu
22 +2  haftalik gebeyim idrarda kan göründü  enfeksiyon da vardı. 

Çok az su içmemle alakalı olabilir mi 
Gebelik haftası 22+2

2 Cevap

0 oy
8 Mayıs 2024 (350 puan) cevapladı
Bende bekleyeyim cevapları 

Benimde idrar bitişinde ağrı oluyordu peçete ile silince de kan vardı enfeksiyon çıktı ve bende suyumu ihmal ediyorum 
-Reklam-
0 oy
8 Mayıs 2024 (2,459 puan) cevapladı
Evet bende de sürekli kan cikiyo hiç su içmem içtiğim zaman tahliller temiz cikiyo 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 454 göst.
0 oy
0 cevap 189 göst.

1,512,451 soru

24,669,328 cevap

367,168 kullanıcı

...