0 oy
64 göst.
7 Mayıs 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (205 puan) sordu
Hanımlar selam 14+2 deyim östpınyım var diye Dr a gittim ve holter sonucu Dr bylock çok 50 mg yazdı internette gebelikte kullannayın diyor. Kardiyoloji Dr u herhangi bir sorun olmaz diyor. Kadın doğum Dr ona da soracam ama aranızda kullanan var mı? 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,702 soru

24,672,764 cevap

367,359 kullanıcı

...