2 mayıs tan beri 3 kere beta verdim ve sonuçlar bu şekilde çıktı benim hep 2 katından düşük çıkmıştı öbürü yada anca 2 katı çıkardı buda yüksek çıkmış normal mi acaba birde perşembe devlete gidicem o zamana beta daha yükselir kese görülür mü
1,512,374 soru
24,668,351 cevap
367,122 kullanıcı