0 oy
151 göst.
2 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (76 puan) sordu
Benim bebeğim çok hareketli toplanma ve batma oluyor rahime doğru da iniş hissediyorum , erken olur diye korkuyorum açıkçası ikinci hamileliğim ilk de sezeryan erkek tam 40 da doğurdum. Şimdi yine erkek ama hep hareketli hiç durmuyor 
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 459 göst.
0 oy
12 cevap 729 göst.
0 oy
1 cevap 209 göst.
0 oy
4 cevap 604 göst.

1,512,190 soru

24,666,047 cevap

366,981 kullanıcı

...