0 oy
291 göst.
2 Mayıs 2024 Doğum kategorisinde (100 puan) sordu
Selam kızlar bugün çatı muayenesi oldum 38+2deyim. Açılma yok dedi kemik yapısı üstten basık dedi( simfisiz) şuan bebek 3 kilo. 3.500e kadar normal olabilir 40. Haftaya kadar durursan tekrar değerlendirilir dedi. Çatısı üstten basık olup normak doğuran var mı

1 cevap

0 oy
2 Mayıs 2024 (100 puan) cevapladı
Kimse yok mu
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 293 göst.
0 oy
0 cevap 259 göst.

1,512,202 soru

24,666,230 cevap

366,990 kullanıcı

...