Bugün bana erken dogum riski için verdiler. Tek bi kere kullandım kullandıgımdan beri afedersiniz ishal var normal bi durum mu ?
Bende kullandım bende de olmuştu ama çok kısa sürer canım
1,512,458 soru
24,669,429 cevap
367,171 kullanıcı