Sabah kalktığımdan beri adet ağrısı gibi ayaklarımda ve kalcamda ağrı vardı parol içtim şuan rahatladı biraz. Vücut doğuma hazirlaniyor sanırım 2.dogum sezeryan
1,512,207 soru
24,666,260 cevap
366,991 kullanıcı