0 oy
162 göst.
28 Nisan 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (165 puan) sordu
Arkadaşlar doktor enenfeksiyon var dedi urocare diye bir ilaç verdi ama içtiğim gecenin öğleni ishal oldum bugün ikinci gün devam ediyor bu ilacı kullanılıp aynı durumu yaşayan var mı karnım da ağrıyor korktum biraz yoksa doğum başlangıcı mı bu
Gebelik haftası 33+5

1 cevap

0 oy
28 Nisan 2024 (18 puan) cevapladı
Korkmana gerrk yok cnm 1 hafta once ayni antbiyotigi bende kullandim beni de ishal yapti 2 gun boyunca karin agrisi falan oldu 3. gun ayni kabizligima devam ettim ama
28 Nisan 2024 (165 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim rahatladım
28 Nisan 2024 (18 puan) yorumladı
Rica ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 314 göst.
0 oy
5 cevap 683 göst.
0 oy
6 cevap 404 göst.

1,512,256 soru

24,666,864 cevap

367,044 kullanıcı

...