0 oy
407 göst.
24 Nisan 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (1,047 puan) sordu
Arkadaşlar ben cuma günü doktora gittim hcg 133 çıktı doktor pregna omega hapı verdi kullan dedi ama ben kararsız kaldım kullanan varmı bu ilacı acaba aranızda 
Gebelik haftası 3

1 cevap

0 oy
24 Nisan 2024 (14,030 puan) cevapladı
niye kararsız kaldın ki? gebelik başında folik asit kullanılır, baktım içeriğine de demir, omega 3 falan var baya iyi yani
24 Nisan 2024 (1,047 puan) yorumladı
Daha çok temiz içerik olsun diye bakarım ama bişey bulamadım bu ilaçla alakalı kötü anlamda bide kullanan varmı diye sormak istedim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 350 göst.
8 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 545454 (381 puan) sordu
0 oy
0 cevap 179 göst.
0 oy
1 cevap 245 göst.

1,512,319 soru

24,667,683 cevap

367,077 kullanıcı

...