Merhaba arkadaşlar. Adetime 1 gün var 3 gün kala sırayla 3 test yaptım pozitif cıktı. Yarın kan verip daha net öğreneceğim. Sorum şu 2 gündür mide yanması ve karin ağrısı yaşıyorum sizce normal mi ?
Hamilelik belirtileri herkeste farklidir canim belki seninkiside boyledir insallah hayirli haberler alirsin :))
1,512,310 soru
24,667,564 cevap
367,071 kullanıcı