0 oy
224 göst.
24 Nisan 2024 Doğum kategorisinde (7 puan) sordu
Merhabalar ilk gebeliğim . Epilepsi hastasıyım ve epidural normal doğum yapmak istiyorum. Aranızda normal yada epidural normal doğum yapan var mı ? 
Gebelik haftası 35+4

1 cevap

0 oy
24 Nisan 2024 (11 puan) cevapladı
Merhaba ben epilepsi hastasiyim ilk çocuğumda noroloji doktorm bana epudral önermedi direk sezeryan olmami istedi o yüzden epudral istemedm smdi ikinci hamileliğim 31.haftam yine sezeryan olcam
24 Nisan 2024 (7 puan) yorumladı
Çok geçmiş olsun. Gebelik sürecinde ilaç kullandınız mı peki ya da atak veya nöbetleriniz oldu mu?
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 189 göst.
0 oy
4 cevap 444 göst.
0 oy
8 cevap 1,141 göst.
0 oy
5 cevap 859 göst.
12 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Beyzaaksoy (10 puan) sordu

1,512,304 soru

24,667,468 cevap

367,069 kullanıcı

...