0 oy
418 göst.
22 Haziran 2018 Doğum kategorisinde (896 puan) sordu

Kızlar benim vucudumun %90 ı stres. Bikaç defa burda okudum ve cevremde de duydum. Aşırı stresli olursan,normal doğum gercekleşmeyebilirmiş. Ikınma sıkıntısından tut bebeğin gelmemesine kadar sıkıntılar... Ya da doğurmayı becerememek gibi şeyler olur mu ? Ben normal doğum istiyorum. 

2 Cevap

+2 oy
22 Haziran 2018 (133 puan) cevapladı

Bana soylenen o an gelince vucudun kendiliginden dogumu gerceklestiriyor hic hic korkma zaten istem disi bi ikinma gelir diyorlar bi avazda inşallah hepimize

22 Haziran 2018 (896 puan) yorumladı
İnşaAllah canım benim ya inşallah
-Reklam-
+1 oy
22 Haziran 2018 (360 puan) cevapladı

Benimde ilk hamileligim ilk dogumum olacak baklim artk hayirlisi

22 Haziran 2018 (896 puan) yorumladı
Allah yardımcımız olsun canım

1,512,202 soru

24,666,204 cevap

366,988 kullanıcı

...