0 oy
254 göst.
22 Nisan 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (205 puan) sordu
Merhaba canlarım ben 6+4 haftalık hamileyim 6 ncı haftama girdim artık hiç bişey hisetmirum acaba biseymi var mide bulantım başlarda vardı çok az ama artık hiç Yok kusmuykrum belim ağrıyor sadece bagzen eğilip kalktığımda karnım ağrıyor bide çok akıntım var ne yapmalıyım sizce 
Gebelik haftası 6+4
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
22 Nisan 2024 (2,413 puan) cevapladı
Iltıhabon çok demekki akıntın varsa bende ilk baş dıyordum bulantım yok yavaş yavaş basladı
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 556 göst.
17 Nisan 2022 Doğum kategorisinde Zeynep dincer (16 puan) sordu
0 oy
4 cevap 527 göst.
19 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elif adaamm (561 puan) sordu
0 oy
9 cevap 539 göst.

1,512,310 soru

24,667,583 cevap

367,073 kullanıcı

...