0 oy
136 göst.
20 Nisan 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (205 puan) sordu
Hanımlar iyi akşamlar 11+6 dayım bugün akşamüstü ve hala devam ediyor  bebeğimi hissediyorum 2.gebeliğim fakat eşim daha çok küçük diyor acaba iç organlarım falan mı diye düşünmeye başladim  siz kaçta hissettiniz bebiş lerinizi? 
Gebelik haftası 11+6

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 215 göst.
0 oy
2 cevap 340 göst.
0 oy
2 cevap 261 göst.

1,512,374 soru

24,668,351 cevap

367,122 kullanıcı

...