Kizlar telefon cok zararlidirmi
Radyasyon olduğu için zararlı tabi
Dr en son gittigimde raatsizligimdan dolayi biraz fazla ultrasona sokmustu beni hocam zararli degilmidir cok girdim bu ara dedim elimdeki tlf kadar zarari yok demisti kisa ve net cvp ti benim icin :))
1,512,455 soru
24,669,337 cevap
367,169 kullanıcı